Koop tickets
EnglishDeutsch

Veelgestelde vragen

Let op: voor uw bezoek heeft u een ticket met tijdslot nodig.

  • Moet ik voor een kind dat jonger is dan vijf jaar ook een kaartje kopen?

Nee, dat is niet nodig. Kinderen t/m 4 jaar zijn gratis en gaan mee met het tijdslot van het gezelschap waar ze bij horen.

  • Hoe lang is mijn ticket geldig?

U heeft een uur de tijd om de toren te beklimmen. U kunt binnen het uur van uw tijdslot op elk door u gewenst moment komen. Het einde van uw tijdslot is het moment waarop wij van u verwachten dat u vertrokken bent. Zo voorkomen we dat er teveel drukte ontstaat.

  • Ik kan niet online betalen. Hoe koop ik dan een kaartje?

Zolang het drukke seizoen nog niet is losgebarsten kunt u op de gok naar de vuurtoren gaan. Aan de kassa wordt u dan verteld of er nog plek is. Eventueel zult u op een later tijdstip moeten terugkomen. U kunt ook eerst even op de ticketpagina kijken of er nog plekken beschikbaar zijn.

  • Ik heb een kaartje gekocht maar ik ben ziek geworden / iemand uit mijn gezelschap is ziek geworden. Wat moet ik doen?

Als u zelf of iemand uit uw gezelschap ziek of niet lekker is, kunt u niet komen. Neem contact op met Ticketcounter via het telefoonnummer op uw bevestigingsmail. Er wordt € 2,50 administratiekosten voor een annulering gerekend.

  • Ik heb een kaartje gekocht, maar de tijd blijkt niet uit te komen. Kan ik het wijzigen?

Ja, dat kan tot 24 uur van te voren. Op uw ticket staat een link die u hiervoor kunt gebruiken.

Mocht uw vraag hier niet tussen staan, dan kunt u hem per email (info@vuurtorentexel.nl) of telefonisch (0222-317741) stellen.